Tisztelt Ügyfelünk!
Kiemelt célunknak tekintjük, hogy banki szolgáltatásainkat a hátrányos helyzetben levő ügyfeleink maradéktalanul elérjék.
További információk oldalunk akadálymentes változatáról
Fiókhálózatunk és az ATM-ek több, mint
90 százaléka akadálymentesen megközelíthető és használható.
Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.
Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.
Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide
Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat
Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020.
szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz
kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási
időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.
Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.
Bankunkon kívül álló probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelt
Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb
fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti
fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új
honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó
szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket
is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben
magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően
fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban
vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára.
Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni
Ügyfeleink részére.
Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat
Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.
Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online
fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A
hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!
Üdvözlettel: Budapest
Bank
Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat
Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.
Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!
A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük, látogasson el a www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink számára.
További információA funkcionális cookiek biztosítják, hogy az Ön által látogatott weboldal megfelelően működhessen, valamint megkönnyítik Ön számára a weboldal használatát. A funkcionális cookiek nem kikapcsolhatóak. Ezen cookiek érvényessége kizárólag a weboldal látogatására vonatkozik, a munkamenet végeztével, illetve a böngésző bezárásával ezek a fajta cookiek automatikusan törlődnek az Ön számítógépéről. Ezek a cookiek nem tárolnak Önről semmilyen személyazonosításra alkalmas adatot.
A marketing cookiek a funkcionális cookiek mellett a látogatói adatokat is tárolja, hogy Önt személyre szóló ajánlatokkal láthassuk el.
A Budapest Bank 1987-ben, a kétszintű bankrendszer kialakulásakor jött létre, az első három hazai kereskedelmi bank egyikeként. A pénzintézet több, mint 25 éve működik Budapest Bank néven.
Társadalmi felelősségvállalási stratégiánkat a teljes működési környezetet érintő felelős magatartás,
a munkatársak, ügyfelek és üzleti partnerek iránti felelősség, valamint a civil társadalom iránti elkötelezettség határozzák
meg.
Társadalmi felelősségvállalási (CSR) stratégiánkat a fenntarthatóság és innováció jellemzi. Elsősorban hosszú távra szóló programokban gondolkodunk, ugyanakkor érzékenyek maradunk az aktuális környezeti, társadalmi problémákra, és támogatjuk azok helyi szinten történő kezelését.
További részletekVállalati kultúránkban kiemelt szerepet kap az önkéntesség, amely munkatársaink személyes elkötelezettségén keresztül is érvényesül. Számos önkéntes munkavégzéssel járó programunk munkatársi kezdeményezésre, az általuk választott konkrét céllal jön létre.
További részletekA Budapest Bank társadalmi felelősségvállalási programjában, így alapítványainak működésében is fontos szerephez jut a kulturális és szellemi értékek megóvása és gyarapítása, az egészségileg és szociálisan hátrányos helyzetűek támogatása, a magyar pénzügyi kultúra és oktatás színvonalának fejlesztése.
További részletekA Budapest Bank kiemelt figyelmet fordít a lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztésére. A hazai bankok közül elsőként kezdtünk el foglalkozni a lakosság pénzügyi tudatosságának fejlesztésével, és mára több mint két évtizedes tapasztalatot halmoztunk fel ezen a területen.
További részletekA hitelkártya kivonatokat minden esetben a hónap utolsó napján készíti el bankunk, melyet a következő hónap elején adunk postára. A postára adás dátuma pontosan nem meghatározható a közbe eső ünnepnapok- és hétvégék figyelembevétele miatt. A tartozás összegéről lehetősége van érdeklődni
Új állandó lakcím rögzítésére kizárólag bankfiókban van lehetőség. Levelezési cím, illetve telefonszám/e-mail cím változtatást az alábbi módokon van lehetősége kezdeményezni:
A fizetési számla vezetésének és az azon végrehajtott tranzakcióknak (készpénzfelvétel, átutalás stb.) banki díjai vannak, melyek mértéke eltérő lehet az egyes számlacsomagokban. Az elszámolt díjakról részletes tájékoztatást küldünk számlakivonatán, ahol minden díjtételt, illetve minden tranzakcióhoz kapcsolódó díjtételt felsorolunk. Először érdemes innen tájékozódnia a kérdéses díj vonatkozásában. Amennyiben a számlakivonatán sem találja meg a választ, akkor az alábbi módokon van lehetősége tájékozódni, illetve tájékoztatást kérni:
Életbiztosítást, Balesetbiztosítást, illetve Jövedelembiztosítást az alábbi módokon van lehetősége igényelni:
Tájékoztatjuk, hogy a Budapest Életbiztosítást, Balesetbiztosítást és Jövedelembiztosítást bármikor felmondhatja
Utasbiztosítást az alábbi módokon van lehetősége igényelni: