Ugrás az oldal tartalmáhozUgrás az elsődleges navigációhoz

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Díjak, elismerések

A Budapest Bank tevékenységét - termékeinek és szolgáltatásainak minőségét, illetve társadalmi elkötelezettségét - legutóbb az alábbi díjakkal ismerték el:


Mastercard – év bankja





A Mastercard – év bankja program a Magyarországon működő kereskedelmi bankok versenye. A hangsúly a hétköznapi ember által igénybe vett szolgáltatásokra helyeződik. A Budapest Bank első helyezést ért el „Az év társadalmilag felelős bankja” kategóriában.

Mastercard – év bankja





A Mastercard – év bankja program a Magyarországon működő kereskedelmi bankok versenye. A hangsúly a hétköznapi ember által igénybe vett szolgáltatásokra helyeződik. A pályázaton "Az év prémiumbanki szolgáltatása" kategóriában harmadik helyezést ért el a Budapest Bank. 

MNB – Pénzügyi Kultúra Nagykövete

A „Pénzügyi Kultúra Nagykövete” díjjal ismerte el a Budapest Bankot a Magyar Bankszövetség a Pénz7 pénzügyi kultúrafejlesztési programban való aktív részvételéért.  A program elmúlt öt évében a bank több mint 200 önkéntese vett részt az iskolások pénzügyi tudatosságra nevelésében.

Családbarát Vállalat cím





a „Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom” által hatodik éve kiírt, az Emberi Erőforrások Minisztériuma által felkarolt pályázaton írásos anyaggal, valamint rövid videóval lehetett pályázni. A három díjazott és egy különdíjas mellett „Családbarát vállalat címben” részesültek további, jó gyakorlatukért elismert vállalatok, így a BB is. A pályázat a Dolgozó Szülők csapattal szoros együttműködésben készült.

Develor – Legjobb Ügyfélélmény Projekt Különdíj





A Budapest Bank nyerte el a „Legjobb Ügyfélélmény Projekt 2018 Különdíjat” a DEVELOR Tanácsadó Zrt. évente meghirdetett díjprogramja keretében. Az elismerést a bank átfogó ügyfélélmény stratégiájának köszönheti, amely az elmúlt években nagyban hozzájárult az elégedettség növekedéséhez a pénzintézet ügyfelei és munkavállalói körében.