Budapest Bank

Internetbank / (befektetés)

ÜDVÖZLŐ KAMPÁNY A BUDAPEST BANKCSOPORT LÍZING FINANSZÍROZÁSSAL RENDELKEZŐ ÜGYFELEINEK

Az ajánlat: 2018. szeptember 30-tól 2019. január 31-ig. vehető igénybe.

Budapest Banknál vagy a Budapest Lízing Zrt.-nél meglévő, vagy megelőző egy évben lejárt lízingfinanszírozási szerződéssel rendelkező, a Budapest Banknál fizetési számlával nem rendelkező új1 kisvállalkozói2 ügyfelek számára kedvezményes számlanyitási lehetőséget kínálunk.

Ha most nyitja meg nálunk pénzforgalmi számláját valamely kisvállalkozói számlacsomagunkkal, úgy csökkenteni tudja költségeit akár 40 ezer forintos kedvezményünkkel.3

 

Spórolja meg a sorban állást! Foglaljon időpontot bármelyik fiókunkba!


Kérjük adjon meg cégnevet!

Még 50 karaktert írhat be.


Kérjük adja meg telefonszámát!
+36

Még 50 karaktert írhat be.


Kérjük adja meg mobiltelefonszámát!
+36

Még 50 karaktert írhat be.


Kérjük adja meg adószámát!

Még 50 karaktert írhat be.


Legközelebbi fiók
Részletes fiók információk

Email cím

Még 50 karaktert írhat be.



Visszahívást kérek
Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat! Az "Adatok küldése" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez. * Kötelezően kitöltendő mezők.

Válasszon vállalkozásának megfelelő számlacsomagjaink közül:

A Kisvállalkozói számlacsomagok nyitása esetén 20.000 Ft kedvezményt3 adunk az alábbi csomagokra:
Ha ön nagyobb számlaforgalommal rendelkezik, válasszon az alábbi kiemelt kisvállalkozói számlacsomagjaink közül és 40.000 Ft kedvezményt3 adunk:
Amit a kedvezményekért cserébe kérünk: A számlanyitást hónapjában és az azt követő két teljes naptári hónapon belül készpénzfelvétel kivételével összesen legalább 3 db terhelési tranzakciót végezzen a számláján

A Kedvezmény elszámolása: A kedvezmény feltételének teljesítését követően kerül sor a Kedvezmény elszámolására. Az adott naptári hónap utolsó munkanapjáig megvalósult feltétel teljesítés esetén a Bank a feltétel teljesítés után járó kedvezményt a soron következő naptári hónap 20. napjáig bocsátja rendelkezésre az ügyfél promóció keretében megnyitott kisvállalkozói számláján.

HOGYAN NYITHATOK BUDAPEST BANKBAN FORINT FIZETÉSI SZÁMLÁT ILL. KEZDEMÉNYEZHETEK SZÁMLANYITÁST VÁLLALKOZÁSOM SZÁMÁRA?

Nálunk már online is kezdeményezheti vállalkozói számlájának megnyitását. Az adatok online megadását követően a kiválasztott Budapest Bank fiókba kell a céges dokumentumokkal és a személyes okmányaival személyesen megjelenni és a szerződéseket megkötni.

HOL NYITHATOK BUDAPEST BANK KISVÁLLALKOZÓI SZÁMLÁT?

Bármely Budapest Bank fiókban.

NYITÁSHOZ SZÜKSÉGES DOKUMENTUM

Az alább felsorolt igazolványok bármelyike elfogadható az azonosítás elvégzéséhez.
  • Személyi igazolvány + lakcímet igazoló hatósági igazolvány
  • Kártya formátumú vezetői engedély + lakcímet igazoló hatósági igazolvány
  • Útlevél + lakcímet igazoló hatósági igazolvány
A vállalkozásra vonatkozóan:
  • Gazdálkodó szervezet esetén:

    A számlanyitáshoz hiteles dokumentumokként (e-szignóval ellátott e-akta dokumentumok) elektronikus formában, e-mailben az ecegdokumentumok@budapestbank.hu címre juttassa el hozzánk a következőket:
    A Cégbírósághoz megküldött cégdokumentáció, amely tartalmazza

    1. az utolsó hatályos létesítő okiratot vagy a létesítő okirat módosításokkal egybefoglalt hatályosított szövegét,
    2. a bejegyzési, változásbejegyzési kérelem mellékletét képező aláírásmintát vagy aláírási címpéldányt az aktuális cégjegyzésre jogosultak kapcsán,
    3. a digitális tértivevényt, amely igazolja a cégdokumentáció átvételét és formailag megfelelő beadását (a számítástechnikai formai vizsgálat eredményét),
    4. a 30 napnál nem régebbi, jogerős cégbírósági változásbejegyzési végzést vagy elektronikusan aláírt cégkivonatot (e-hiteles cégkivonat), amely az utolsó cégdokumentációban foglalt adatokkal megegyező adatokat tartalmaz.

    Számlanyitáshoz a képviselő azonosításra alkalmas okmány megléte szükséges. Amennyiben nem tudja a cégkivonatot és/vagy a létesítő okiratot rendelkezésünkre bocsátani, úgy lehetőséget biztosítunk ezek banki lekérésére.

  • Egyéni vállalkozó esetén:

    Amennyiben 2010.01.01 után kezdte meg vállalkozói tevékenységét, akkor a számlanyitáshoz szükséges KEKKH (Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala) által ügyfélkapun keresztül, elektronikus úton eljuttatott, vagy a körzetközponti jegyző által kibocsátott, az egyéni vállalkozó részére postán megküldött igazolást, vagy a vállalkozói igazolványt jutassa el hozzánk, amennyiben ez utóbbival rendelkezik.
    Amennyiben 2010. előtt kezdte meg vállalkozói tevékenységét, akkor az adószámmal ellátott egyéni vállalkozói igazolványt is elfogadjuk számlanyitási dokumentumnak Számlanyitáshoz a természetes személy azonosításra alkalmas okmány megléte szükséges.

  • Társasházak esetén:

    A számlanyitáshoz hiteles dokumentumokként jutassa el hozzánk a következőket:

    1. Alapító okirat;
    2. Határozatképes közgyűlési jegyzőkönyv a megalakulásról/a közös képviselő megválasztásáról (amely tartalmazza a képviselőket, bankszámla feletti rendelkezésre jogosultakat);
    3. Ingatlan-nyilvántartási tulajdoni lap/bejegyzés vagy önkormányzati lakólista;
    4. Adószámmal ellátott adóbejelentkezési lap vagy a közös képviselő nyilatkozata arról, hogy a társasház nem végez adóköteles tevékenységet,
    5. Nyilatkozat a társasházban található lakások számáról

    Számlanyitáshoz a képviselő azonosításra alkalmas okmány megléte szükséges.

  • Ügyvédi Iroda esetén:

    A számlanyitáshoz hiteles dokumentumokként jutassa el hozzánk a következőket:

    1. Alapító okirat;
    2. 30 napnál nem régebbi igazoló kamarai okirat, amelynek értelmében az irodát az irodák névjegyzékébe felvették vagy 30 napnál nem régebbi igazoló kamarai okirat arról, hogy az Iroda még létezik és ki a képviseletre jogosult;
    3. Aláírási címpéldány, amennyiben készült;
    4. Adóbejelentkezési lap;

    Számlanyitáshoz a képviselő azonosításra alkalmas okmány megléte szükséges.

  • Egyéni ügyvéd / Közjegyző /Végrehajtó esetén:

    A számlanyitáshoz hiteles dokumentumokként jutassa el hozzánk a következőket:

    1. Adóbejelentkezési lap;
    2. 30 napnál nem régebbi kamarai nyilvántartásba vételről szóló határozat vagy 30 napnál nem régebbi kamarai igazoló okirat, hogy az illető még a kamara tagja;

    Számlanyitáshoz a természetes személy azonosításra alkalmas okmány megléte szükséges.

  • Alapítványok esetén:

    A számlanyitáshoz hiteles dokumentumokként jutassa el hozzánk a következőket:

    1. Létesítő okirat (tartalmazza a képviselőt);
    2. Adóbejelentkezési lap;
    3. 30 napnál nem régebbi jogerős megyei/fővárosi bírósági végzés a nyilvántartásba vételről vagy 30 napnál nem régebbi bírósági igazoló okirat, hogy a szervezet létezik és ki a képviseletre jogosult;
    4. Aláírási címpéldány, ha készült (amennyiben a képviseleti jogban történik változás, a változás csak a bíróság erre vonatkozó végzésének birtokában vezethető át; új aláírási címpéldány bemutatása nem elegendő!)

    Számlanyitáshoz a képviselő azonosításra alkalmas okmány megléte szükséges.