Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Budapest Telebank® - 1440, +36 1 4507777
Külföldről:
+36 1 477 7777

A Budapest Bank tudatában van annak, hogy az idő pénz, ezért szeretnénk ügyfeleinknek olyan banki megoldást kínálni, amellyel gyorsan, könnyen és biztonságosan juthatnak a szükséges információkhoz. A 1440-es zöld számon a TeleBank munkatársai a hét minden napján, 6-22 óráig elérhetők el, így a fióki nyitva tartástól függetlenül tájékozódhat vállalati és lakossági termékeinkről, szolgáltatásainkról. (Internetbank, Telekód letiltása, bankkártya felfüggesztése 0-24 órában elérhető.)

Előzetes regisztráció után telefonos menürendszerünk segítségével fizetési számlái, betétszámlái, betéti és hitelkártyái egyenlegéről is tájékozódhat. Ezt elsősorban azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik nem rendelkeznek Internetbankkal/MobilApplikációval vagy Üzleti Terminállal, mégis bármikor, bárhonnan el szeretnék érni forintban vagy más devizanemben vezetett fő- vagy alszámlájuk, illetve bankkártyájuk egyenlegét. Lakossági és céges ügyfeleink esetében a 4 számjegyű Telekóddal történik az azonosítás. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben öt egymást követő alkalommal helytelenül adja meg Telekódját, úgy további ügyintézésre telefonon keresztül nincs mód. Új Telekód megadása ebben az esetben kizárólag személyesen, bankfiókban lehetséges.

A fentieken kívül felkészült munkatársainktól is gyorsan juthat részletes információkhoz a 1440-es zöld számunkon. Az ügyintézőinktől kérhető információk, szolgáltatások körét részletesen megtekintheti a lakossági és vállalati ügyfelek alatti felsorolásban.

Felhívjuk figyelmét, hogy kollégánkkal folytatott beszélgetését minőségbiztosítási okokból rögzítjük.  Az Ön biztonsága érdekében kollégáink az általános információkon kívül (pl. fiókok nyitva tartása, árfolyamok, kondíciók) csak Telekóddal beazonosított ügyfeleknek adnak ki számláikkal, illetve kártyáikkal kapcsolatos információt. A Bank nem vállal felelősséget a Telekód, jogosulatlan használatából adódóan (3. jogosulatlan személyek által hozzáférhetővé vált kódhasználat stb.) a Számlatulajdonost ért esetleges károkért.

Telebank várakozási idő

"Az idő pénz" - tartja a mondás, s mi az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás során is ezt tartjuk szem előtt, ezért szeretnénk egy kis segítséget nyújtani Önnek pénzügyei kényelmes és rugalmas intézéséhez. Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét valamennyi napján várja az Önök hívásait a lent megjelöltek szerint, illetve telefonos automatánk segítségével is számos ügyet tud sorbanállás nélkül elintézni, ám ezzel a kis melléklettel szeretnénk további segítséget nyújtani Önnek ahhoz, hogy megtalálja a legmegfelelőbb időpontot ügyeinek intézéséhez, s mindezt a lehető leggyorsabban tudja megtenni szakértő telefonos munkatársaink segítségével.

Segítségképpen ügyfélablakban tájékoztatjuk Önöket, hogy termékeinkkel/szolgáltatásainkkal kapcsolatban milyen időintervallumban tudnak tájékozódni.

Termék Nyitva tartás
Jelzálog H-P 08:00-17:00
Fedezetlen hitel ( Személyi kölcsön, Áruhitel, Folyószámla hitelkeret ) H-P 08:00-20:00 ; SZO-V 10:00-18:00
Értékpapír számla/ nyugdíjpénztár H 08:00-20:00 ; K-P 08:00-18:00
Deviza/ Üzleti terminál H-P 08:00-18:00
Fizetési számla ( lakosság/vállalat ), Internetbank, Mobilbank, Betétkezelés H-V 06:00-22:00
Fizetési számlához tartozó bankkártya, hitelkártya H-V 06:00-22:00
Bankkártya, Internetbank, Business Terminál letiltása H-V 00:00-24:00
Termék
Jelzálog
Nyitva tartás
H-P 08:00-17:00
Termék
Fedezetlen hitel ( Személyi kölcsön, Áruhitel, Folyószámla hitelkeret )
Nyitva tartás
H-P 08:00-20:00 ; SZO-V 10:00-18:00
Termék
Értékpapír számla/ nyugdíjpénztár
Nyitva tartás
H 08:00-20:00 ; K-P 08:00-18:00
Termék
Deviza/ Üzleti terminál
Nyitva tartás
H-P 08:00-18:00
Termék
Fizetési számla ( lakosság/vállalat ), Internetbank, Mobilbank, Betétkezelés
Nyitva tartás
H-V 06:00-22:00
Termék
Fizetési számlához tartozó bankkártya, hitelkártya
Nyitva tartás
H-V 06:00-22:00
Termék
Bankkártya, Internetbank, Business Terminál letiltása
Nyitva tartás
H-V 00:00-24:00

A Telekód megadásának módja:

Lakossági ügyfelek esetén: : Amennyiben még nem rendelkezik Tele-kóddal, kérjük, fáradjon be bármely Budapest Bank fiókba, vagy hívja a Budapest TeleBankot, ahol telefonos ügyintézőink segítségével, bizonyos azonosításra szolgáló adatok sikeres egyeztetését követően megadhatja Tele-kódját.

Vállalati ügyfelek esetén: Amennyiben még nem rendelkezik Tele-kóddal, kérjük, fáradjon be bármely Budapest Bank fiókba. A Telekódot az Ön, illetve cége biztonsága érdekében csak cégjegyzésre jogosult személy(ek) aláírásával lehet megadni.

A Budapest TeleBankon keresztül elérhető szolgáltatások
1. IVR - automata hang- és faxinformációs rendszer

Tele-kóddal történt beazonosítást követően igénybe vehető szolgáltatások:

Lakosság:

  • számlaegyenleg lekérdezés
  • limitmaradvány lekérdezés
  • Limitmódosítás
  • Bankkártyaaktiválás (lejárati csere esetén - kivéve hitelkártyák)
  • Bankkártya felfüggesztés
  • Bankkártya PIN megadása vagy megváltoztatása
  • Telekód megváltoztatása
  • Internetes vásárláshoz tartozó mobiltelefonszám lekérdezése, megadása, módosítása

Vállalat:

  • Egyenleg lekérdezés
  • Limitmaradvány lekérdezés
  • Internetes vásárláshoz tartozó mobiltelefonszám lekérdezése, megadása,módosítása

2. Ügyintézőinknél elérhető információk/szolgáltatások:

Telekóddal történt beazonosítást követően igénybe vehető szolgáltatások:

Lakossági ügyfelek részére:

  • Információnyújtás számlaegyenlegről, tranzakciókról
  • Információnyújtás deviza átutalásokról
  • SWIFT másolatokra vonatkozó igények befogadása, továbbítása
  • Bankkártya aktiválás
  • Bankkártya újragyártás (sérült, vesztett, lopott, ATM által bevont bankkártyák esetén)
  • PIN kód megadás, PIN kód megváltoztatása
  • Bankkártya napi limit módosítása
  • Értesítési cím, telefonszám, e-mail cím módosítás
  • Internetes vásárláshoz tartozó mobiltelefonszám lekérdezése, megadása, módosítása
  • Kivonat pótlás
  • Nagy összegű készpénzfelvétel bejelentése
  • Kiegészítő szolgáltatások igénylése (pl.: Mobilbank, baleset/élet-jövedelem biztosítás, utasbiztosítás, hitelfedezeti biztosítás, telehitel)
  • Panasz bejelentés

Vállalati ügyfelek részére:

  • Információnyújtás számlaegyenlegről, tranzakciókról
  • Információnyújtás deviza átutalásokról
  • SWIFT másolatokra vonatkozó igények befogadása, továbbítása
  • Bankkártya aktiválás
  • Értesítési cím, telefonszám, e-mail cím módosítás
  • Internetes vásárláshoz tartozó mobiltelefonszám lekérdezése, megadása, módosítása
  • Kivonat pótlás
  • Nagy összegű készpénzfelvétel bejelentése
  • Panasz bejelentés

Bankkártya letiltásához nem szükséges Tele-kódos beazonosítás.

A felsoroltakon kívül még a következő szolgáltatások érhetők el ügyfeleink számára:

Nyugdíjpénztár

  • általános információnyújtás a Budapest Önkéntes Pénztárról és Budapest Magánnyugdíjpénztárról

Azonosításra szolgáló adatok egyeztetését követően:

  • információnyújtás az egyéni számlákról (egyenleg, befizetések, kivonatok)
  • értesítési cím módosítása

Befektetések

  • általános információ a befektetési alapokról és értékpapírszámlákról, árfolyamokról

Azonosításra szolgáló adat (értékpapírszámla jelszó) egyeztetését követően:

  • információnyújtás az értékpapírszámláról (egyenleg, megbízások, kivonatok)

Fedezetlen lakossági hiteltermékek

  • általános információk a Budapest Bank lakossági fedezetlen hiteltermékeiről, azok igényléséről (áruhitel, privát kölcsön, folyószámlahitel, hitelkártya)
  • információnyújtás benyújtott hitelkérelem elbírálásáról, illetve a már meglévő hiteltermékekkel kapcsolatban
  • előtörlesztés, résztörlesztés
  • kivonat- és csekkpótlás
  • értesítési cím, telefonszám módosítás
  • szerződéskötéssel kapcsolatos ügyintézés

Állami Családtámogatási program termékeivel kapcsolatos tájékoztatás
Jelzáloghitel

Felhívjuk ügyfeleink szíves figyelmét, hogy az alábbi szolgáltatásokkal kapcsolatos támogatást munkatársaink banki munkanapokon 8 és 18 óra között végzik:

  • Információnyújtás devizaátutalásokról
  • SWIFT másolatokra vonatkozó igények befogadása, továbbítása
  • Nagyösszegű deviza készpénzfelvétel bejelentése
  • általános információnyújtás a Budapest önkéntes Pénztárról és Budapest Magánnyugdíjpénztárról
  • azonosításra szolgáló adatok egyeztetése után információnyújtás az egyéni számlákról (egyenleg, befizetések, kivonatok), értesítési cím módosítása, tagsági okirat, kivonat vagy adóigazolás pótlása
  • általános információ a befektetési alapokról és értékpapírszámlákról, árfolyamokról
  • az értékpapírszámláról (egyenleg, megbízások, kivonatok)
  • általános információnyújtás Online Befektetési Rendszerrel kapcsolatban
  • azonosításra szolgáló adatok egyeztetése után információ- és segítségnyújtás Online Befektetési Rendszerrel kapcsolatban (belépési probléma, megbízások)
  • Üzleti Terminállal kapcsolatos technikai támogatás

Hasznos dokumentumok