Tisztelt Ügyfelünk!
Kiemelt célunknak tekintjük, hogy banki szolgáltatásainkat a hátrányos helyzetben levő ügyfeleink maradéktalanul elérjék.
További információk oldalunk akadálymentes változatáról
Fiókhálózatunk és az ATM-ek több, mint
90 százaléka akadálymentesen megközelíthető és használható.
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük, látogasson el a www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink számára.
További információA Budapest Bank tudatában van annak, hogy az idő pénz, ezért szeretnénk ügyfeleinknek olyan banki megoldást kínálni, amellyel gyorsan, könnyen és biztonságosan juthatnak a szükséges információkhoz. A 1440-es zöld számon a TeleBank munkatársai a hét minden napján, 6-22 óráig elérhetők el, így a fióki nyitva tartástól függetlenül tájékozódhat vállalati és lakossági termékeinkről, szolgáltatásainkról. (Internetbank, Telekód letiltása, bankkártya felfüggesztése 0-24 órában elérhető.)
Előzetes regisztráció után telefonos menürendszerünk segítségével fizetési számlái, betétszámlái, betéti és hitelkártyái egyenlegéről is tájékozódhat. Ezt elsősorban azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik nem rendelkeznek Internetbankkal/MobilApplikációval vagy Üzleti Terminállal, mégis bármikor, bárhonnan el szeretnék érni forintban vagy más devizanemben vezetett fő- vagy alszámlájuk, illetve bankkártyájuk egyenlegét. Lakossági és céges ügyfeleink esetében a 4 számjegyű Telekóddal történik az azonosítás. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben öt egymást követő alkalommal helytelenül adja meg Telekódját, úgy további ügyintézésre telefonon keresztül nincs mód. Új Telekód megadása ebben az esetben kizárólag személyesen, bankfiókban lehetséges.
A fentieken kívül felkészült munkatársainktól is gyorsan juthat részletes információkhoz a 1440-es zöld számunkon. Az ügyintézőinktől kérhető információk, szolgáltatások körét részletesen megtekintheti a lakossági és vállalati ügyfelek alatti felsorolásban.
Felhívjuk figyelmét, hogy kollégánkkal folytatott beszélgetését minőségbiztosítási okokból rögzítjük. Az Ön biztonsága érdekében kollégáink az általános információkon kívül (pl. fiókok nyitva tartása, árfolyamok, kondíciók) csak Telekóddal beazonosított ügyfeleknek adnak ki számláikkal, illetve kártyáikkal kapcsolatos információt. A Bank nem vállal felelősséget a Telekód, jogosulatlan használatából adódóan (3. jogosulatlan személyek által hozzáférhetővé vált kódhasználat stb.) a Számlatulajdonost ért esetleges károkért.
Telebank várakozási idő
"Az idő pénz" - tartja a mondás, s mi az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás során is ezt tartjuk szem előtt, ezért szeretnénk egy kis segítséget nyújtani Önnek pénzügyei kényelmes és rugalmas intézéséhez. Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét valamennyi napján várja az Önök hívásait a lent megjelöltek szerint, illetve telefonos automatánk segítségével is számos ügyet tud sorbanállás nélkül elintézni, ám ezzel a kis melléklettel szeretnénk további segítséget nyújtani Önnek ahhoz, hogy megtalálja a legmegfelelőbb időpontot ügyeinek intézéséhez, s mindezt a lehető leggyorsabban tudja megtenni szakértő telefonos munkatársaink segítségével.
Segítségképpen ügyfélablakban tájékoztatjuk Önöket, hogy termékeinkkel/szolgáltatásainkkal kapcsolatban milyen időintervallumban tudnak tájékozódni.
Termék | Nyitva tartás |
Jelzálog | H-P 08:00-17:00 |
Fedezetlen hitel ( Személyi kölcsön, Áruhitel, Folyószámla hitelkeret ) | H-P 08:00-20:00 ; SZO-V 10:00-18:00 |
Értékpapír számla/ nyugdíjpénztár | H 08:00-20:00 ; K-P 08:00-18:00 |
Deviza/ Üzleti terminál | H-P 08:00-18:00 |
Fizetési számla ( lakosság/vállalat ), Internetbank, Mobilbank, Betétkezelés | H-V 06:00-22:00 |
Fizetési számlához tartozó bankkártya, hitelkártya | H-V 06:00-22:00 |
Bankkártya, Internetbank, Business Terminál letiltása | H-V 00:00-24:00 |
A Telekód megadásának módja:
Lakossági ügyfelek esetén: : Amennyiben még nem rendelkezik Tele-kóddal, kérjük, fáradjon be bármely Budapest Bank fiókba, vagy hívja a Budapest TeleBankot, ahol telefonos ügyintézőink segítségével, bizonyos azonosításra szolgáló adatok sikeres egyeztetését követően megadhatja Tele-kódját.
Vállalati ügyfelek esetén: Amennyiben még nem rendelkezik Tele-kóddal, kérjük, fáradjon be bármely Budapest Bank fiókba. A Telekódot az Ön, illetve cége biztonsága érdekében csak cégjegyzésre jogosult személy(ek) aláírásával lehet megadni.
A Budapest TeleBankon keresztül elérhető szolgáltatások
1. IVR - automata hang- és faxinformációs rendszer
Tele-kóddal történt beazonosítást követően igénybe vehető szolgáltatások:
Lakosság:
Vállalat:
2. Ügyintézőinknél elérhető információk/szolgáltatások:
Telekóddal történt beazonosítást követően igénybe vehető szolgáltatások:
Lakossági ügyfelek részére:
Vállalati ügyfelek részére:
Bankkártya letiltásához nem szükséges Tele-kódos beazonosítás.
A felsoroltakon kívül még a következő szolgáltatások érhetők el ügyfeleink számára:
Nyugdíjpénztár
Azonosításra szolgáló adatok egyeztetését követően:
Befektetések
Azonosításra szolgáló adat (értékpapírszámla jelszó) egyeztetését követően:
Fedezetlen lakossági hiteltermékek
Állami Családtámogatási program termékeivel kapcsolatos tájékoztatás
Jelzáloghitel
Felhívjuk ügyfeleink szíves figyelmét, hogy az alábbi szolgáltatásokkal kapcsolatos támogatást munkatársaink banki munkanapokon 8 és 18 óra között végzik: