Tisztelt
Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg
kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos
jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben
biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart.
2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a
törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő jogszabály
módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így
ismételje meg.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén
így ismételje meg.
Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások
jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink
bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.
Karbantartás
miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben
indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank
rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali
Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított
és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük,
ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő
munkanapra.
Tisztelt
Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide
Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában
hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig
türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Technikai
probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az
azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a
tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28.
nap végén várható. Türelmüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más
bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.
Tájékoztatjuk
Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus
csatornáink nem lesznek elérhetők.További részletek itt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020.
szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz
kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási
időszakon kívülre. Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett
rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27.
(szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és
a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és
az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások
jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban
kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.
Bankunkon kívül
álló probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra
kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és
megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában
hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig
türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt
Ügyfeleink! Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb
fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti
fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új
honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó
szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket
is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben
magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően
fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban
vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára.
Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni
Ügyfeleink részére.
Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között
a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges
3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más
bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások
jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk,
és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt
Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest
Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az
internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat)
04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket
pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online
fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A
hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!
Üdvözlettel: Budapest
Bank
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Hálózati leterheltség
miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem
elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.
Tisztelt
Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési
moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi
csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január
1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A
részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves
türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk
folyamatosan frissülni fog!
A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen
bizonyos funkciókpéldául:űrlapok, nemlesznekelérhetőek.Megértésüketköszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk!
Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra
közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest
Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes
vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében
időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk,
hogy a PSD2 erősügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely
kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a
rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható,
hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra
kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok
oldalra!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai
okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások
nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány
másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket. Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest
Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük,
látogasson el a
www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Sütibeállításokra szolgáló felugró ablak.
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink
számára.
A funkcionális cookiek biztosítják, hogy az Ön által látogatott weboldal megfelelően működhessen, valamint megkönnyítik Ön
számára a weboldal használatát. A funkcionális cookiek nem kikapcsolhatóak. Ezen cookiek érvényessége kizárólag a weboldal
látogatására vonatkozik, a munkamenet végeztével, illetve a böngésző bezárásával ezek a fajta cookiek automatikusan törlődnek
az Ön számítógépéről. Ezek a cookiek nem tárolnak Önről semmilyen személyazonosításra alkalmas adatot.
A marketing cookiek a funkcionális cookiek mellett a látogatói adatokat is tárolja, hogy Önt személyre szóló ajánlatokkal
láthassuk el.
A Budapest Bank Business kis- és középvállalkozások számára
kínál napi pénzügyek intézéséhez - utalások, beszedések, bankkártya és pénztári
tranzakciók lebonyolítására, valamint betétlekötésre alkalmas - forint
pénzforgalmi számlát elektronikus számlakezelési lehetőséggel.
Termékelőnyök
Kényelmes elérhetőség
Személyes kapcsolattartás
Digitális
szolgáltatások
Azonnali
fizetési megbízások kezelése
Számlavezetési szolgáltatás előnyei
Országszerte közel 100 bankfiókunkban, kellemes környezetben intézheti pénzügyeit.
Pénztárainkban zsákos valamint pénzszállítói szolgáltatással is
intézheti befizetéseit.
Egyes bankfiókunkban postafiók és széf
szolgáltatást is igényelhet.
Kérdéseit,
kéréseit bankfiók felkeresése nélkül, vállalati
kapcsolattartójának is továbbíthatja.
A számlanyitás
teljes lebonyolítása valamint egyéb szerződéses ügyeinek intézése
személyesen az Ön székhelyén/telephelyén is lehetséges, mellyel időt takaríthat meg.
Napi pénzügyei gyors
és kényelmes kezeléséhez elektronikus szolgáltatásokat vehet igénybe:
Budapest Bank Üzleti Terminál, mellyel
kényelmesen intézheti nagy tételszámú utalásait, vagy akár csoportos
beszedéseit.
Budapest Internetbank, mellyel
gyorsan és könnyedén intézheti utalásait és rendszeres megbízásait.
Budapest Bank MobilApp, mellyel mobiltelefonján
is intézheti eseti forint utalásait.
Budapest Bank Mobilbank, mellyel
nyomonkövetheti bankszámla és bankkártya tranzakcióit.
Bankkártya, mellyel bárhol
vásárolhat és készpénzt vehet fel.
Bankkártya elfogadás (POS)
Gyorsan
és bármikor intézheti utalásait a 2020. március 2-án bevezetett azonnali
fizetési rendszeren keresztül, melyhez Bankunk is csatlakozott.
Másodlagos számlaazonosítókra is
indíthat és fogadhat megbízásokat utalásai egyszerűbb kezeléséhez.
Belföldi forint átutalás
Átutalási
megbízásait indíthatja papíros vagy elektronikus úton.
Bankon belüli
átutalásai azonnal teljesülnek, amennyiben a befogadási határidőn belül indítja
megbízásait.
Belföldi banknál
vezetett számlákra történő átutalásai azonnali átutalás esetén néhány másodpercen
belül, egyéb elektronikus átutalás esetén 4 órán belül, papíros átutalás esetén
a terhelési napot követő banki munkanapon teljesülnek, amennyiben a befogadási
határidőn belül indította megbízásait.
Egyedi lehetőségekről érdeklődjön vállalati kapcsolattartójánál.
Állandó átutalás
Rendszeresen
ismétlődő, bankon belüli, bankon kívüli vagy saját számlák közötti állandó összegű
átutalási megbízás.
Befogadási csatorna: papír alapon bankfiókban,
elektronikusan pedig a Budapest Internetbankon keresztül is benyújthatja állandó
fizetési megbízásait.
Meghatározható időszak:
Az
első fizetés dátuma választható, legkorábbi időpontja a T napon benyújtott
megbízás esetén T+2 munkanap, legkésőbbi időpontja pedig T+60 munkanap lehet.
Amennyiben
az utolsó fizetés dátuma nincs kitöltve, a bank a megbízást úgy tekinti, hogy
visszavonásig érvényes.
Választható gyakoriság: A fizetés
gyakorisága rugalmasan válaszható.
A felmerülő díjak kedvezőbbek a
standard/eseti megbízások díjaival.
Az állandó megbízás megfelelő fedezet
esetén automatikusan teljesül.
küszöbértékkel
számláról – amennyiben a számla
egyenlege az Ön által meghatározott érték fölé emelkedik, akkor ezen limit
feletti összeg automatikusan átutalásra kerül a kedvezményezett számlára. A
megbízás kizárólag papír alapon nyújtható be és banki munkanapokon legfeljebb
egy alkalommal a reggeli órákban teljesül.
limitfigyeléssel számlára – amennyiben a számla egyenlege az Ön által meghatározott
limit összeg alá csökken, akkor a számla egyenlege kiegészítése kerül a
megbízásban meghatározott másik fizetési számláról, legfeljebb annak fedezetéig.
A megbízás kizárólag papír alapon nyújtható be, csak saját fizetési számlák
között lehetséges és banki munkanapokon legfeljebb egy alkalommal a reggeli
órákban teljesül.
Viber átutalás
A Viber
az MNB által lebonyolított hazai nagy értékű forint fizetési megbízások
teljesítésére szolgáló valós idejű elszámolási rendszer.
A
beérkező VIBER megbízásokat úgy teljesítjük, hogy a másik banknál lévő jogosult
számlatulajdonos számlájának jóváírása szintén aznap megtörténjen. A
szolgáltatás igénybevételére azok jogosultak, akik a
Budapest Banknál pénzforgalmi jelzőszámmal ellátott bankszámlával rendelkeznek.
Bármelyik bankfiókban
papír alapon megadható VIBER átutalási megbízás, elektronikusan pedig a
Budapest Üzleti Terminálon is van lehetőség a beadásra.
Minden banki
munkanapon bankfiók nyitvatartási idő alatt, de legkésőbb 17:00 óráig adható be
a megbízás és 1 órán belül teljesül a tranzakció, de napon belül mindenképpen.
Az adatlap elküldése sikeres!
Köszönjük megkeresését, munkatársunk hamarosan felkeresi Önt!