Tisztelt Ügyfelünk!  Rendszerfrissítés miatt 2020. május 16. estétől több szolgáltatásunkban is kiesések várhatók.
Május 16. 22:45 és május 17. 01:00 között nem lesz elérhető a Budapest Business Terminál.
Május 16. 22:55 és 24:00 között szünetel a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, illetve a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kód kiküldése.
Május 16. 23:00 és 23:30 között a bank ATM-jei nem üzemelnek.
A karbantartás teljes ideje alatt (2020. május 16. este 22:45 és 2020. május 17. hajnali 01:00 között) egyes szolgáltatásokban további rövid, néhány percen át tartó kiesések fordulhatnak elő.  Kérjük, utalásait és internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre. Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk!

A Budapest Bank kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei számára a legelőnyösebb banki termékeket és szolgáltatásokat nyújtsa. Különösen így van ez a hitelek esetében, amikor nem csak ügyfeleink igényeit, de lehetőségeit is fontos mérlegelni, és közösen keresni a legmegfelelőbb, biztonságos megoldást.

A felelős hitelezési környezet kialakítása nemcsak a Bank feladata, az Ön megfontolt döntésére is szükség van. Ahhoz, hogy átgondoltan, fizetőképességének megfelelően dönthessen a hitelfelvételről, elengedhetetlen a széleskörű informálódás.

Javasoljuk, hogy minden esetben alaposan tanulmányozza át az adott hitelkonstrukció Általános Szerződési Feltételeit / Üzletszabályzatát, és kérdezze meg a Bank munkatársait az Ön számára nem érthető fogalmakról, feltételekről, kockázatokról!

A hitelfelvétellel kapcsolatos döntéséhez a következő oldalak nyújtanak Önnek segítséget:

Magatartási Kódex

A lakosság részére hitelt nyújtó pénzügyi szervezetek ügyfelekkel szembeni tisztességes magatartásáról.

Code of Conduct

Principles of fair conduct by financial organizations engaged in retail lending.

Az MNB online alkalmazásai / kalkulátorai

Az MNB által fejlesztett online alkalmazások és kalkulátorok

Akadálymentes pénzügyi információk

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ támogatásával 8 Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Hangoskönyvet fejlesztett ki. A Hangoskönyvek közérthetően segítenek eligazodni a fogyasztóknak pénzügyi kérdésekben. A szöveget egy narrátor olvassa fel, így nagy segítséget jelent a látássérült ügyfelek számára.

Törlesztési könnyítés folyószámlahitel termékre

A Budapest Bank megoldást dolgozott ki annak érdekében, hogy megóvja ügyfeleit és segítse az átmeneti törlesztési nehézség időszakában.

Törlesztési kötelezettség módosításának lehetősége Hitelkártya termékre

A Budapest Bank egyedi megoldásokat dolgozott ki annak érdekében, hogy igényeihez, lehetőségeihez jobban igazodó törlesztési feltételeket biztosítson hitelkártyával rendelkező ügyfelei számára.

Hasznos dokumentumok