Tisztelt Ügyfelünk!
Kiemelt célunknak tekintjük, hogy banki szolgáltatásainkat a hátrányos helyzetben levő ügyfeleink maradéktalanul elérjék.
További információk oldalunk akadálymentes változatáról
Fiókhálózatunk és az ATM-ek több, mint
90 százaléka akadálymentesen megközelíthető és használható.
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük, látogasson el a www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink számára.
További információA Budapest Bank kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei számára a legelőnyösebb banki termékeket és szolgáltatásokat nyújtsa. Különösen így van ez a hitelek esetében, amikor nem csak ügyfeleink igényeit, de lehetőségeit is fontos mérlegelni, és közösen keresni a legmegfelelőbb, biztonságos megoldást.
A felelős hitelezési környezet kialakítása nemcsak a Bank feladata, az Ön megfontolt döntésére is szükség van. Ahhoz, hogy átgondoltan, fizetőképességének megfelelően dönthessen a hitelfelvételről, elengedhetetlen a széleskörű informálódás.
Javasoljuk, hogy minden esetben alaposan tanulmányozza át az adott hitelkonstrukció Általános Szerződési Feltételeit / Üzletszabályzatát, és kérdezze meg a Bank munkatársait az Ön számára nem érthető fogalmakról, feltételekről, kockázatokról!
A hitelfelvétellel kapcsolatos döntéséhez a következő oldalak nyújtanak Önnek segítséget:
A lakosság részére hitelt nyújtó pénzügyi szervezetek ügyfelekkel szembeni tisztességes magatartásáról.
Principles of fair conduct by financial organizations engaged in retail lending.
Az MNB bankszámla választó program
Az MNB által fejlesztett online alkalmazások és kalkulátorok
Akadálymentes pénzügyi információk
A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ támogatásával 8 Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Hangoskönyvet fejlesztett ki. A Hangoskönyvek közérthetően segítenek eligazodni a fogyasztóknak pénzügyi kérdésekben. A szöveget egy narrátor olvassa fel, így nagy segítséget jelent a látássérült ügyfelek számára.
Törlesztési könnyítés folyószámlahitel termékre
A Budapest Bank megoldást dolgozott ki annak érdekében, hogy megóvja ügyfeleit és segítse az átmeneti törlesztési nehézség időszakában.
Törlesztési kötelezettség módosításának lehetősége Hitelkártya termékre
A Budapest Bank egyedi megoldásokat dolgozott ki annak érdekében, hogy igényeihez, lehetőségeihez jobban igazodó törlesztési feltételeket biztosítson hitelkártyával rendelkező ügyfelei számára.