Ugrás az oldal tartalmáhozUgrás az elsődleges navigációhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Tisztelt Ügyfelünk!

A Budapest Bank kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei számára a legelőnyösebb banki termékeket és szolgáltatásokat nyújtsa. Különösen így van ez a hitelek esetében, amikor nem csak ügyfeleink igényeit, de lehetőségeit is fontos mérlegelni, és közösen keresni a legmegfelelőbb, biztonságos megoldást.

A felelős hitelezési környezet kialakítása nemcsak a Bank feladata, az Ön megfontolt döntésére is szükség van. Ahhoz, hogy átgondoltan, fizetőképességének megfelelően dönthessen a hitelfelvételről, elengedhetetlen a széleskörű informálódás.

Javasoljuk, hogy minden esetben alaposan tanulmányozza át az adott hitelkonstrukció Általános Szerződési Feltételeit / Üzletszabályzatát, és kérdezze meg a Bank munkatársait az Ön számára nem érthető fogalmakról, feltételekről, kockázatokról!

A hitelfelvétellel kapcsolatos döntéséhez a következő oldalak nyújtanak Önnek segítséget:

Magatartási Kódex

A lakosság részére hitelt nyújtó pénzügyi szervezetek ügyfelekkel szembeni tisztességes magatartásáról.

Code of Conduct

Principles of fair conduct by financial organizations engaged in retail lending.

Az MNB bankszámla választó program

Az MNB által fejlesztett online alkalmazások és kalkulátorok

Akadálymentes pénzügyi információk

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ támogatásával 8 Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Hangoskönyvet fejlesztett ki. A Hangoskönyvek közérthetően segítenek eligazodni a fogyasztóknak pénzügyi kérdésekben. A szöveget egy narrátor olvassa fel, így nagy segítséget jelent a látássérült ügyfelek számára.

Törlesztési könnyítés folyószámlahitel termékre

A Budapest Bank megoldást dolgozott ki annak érdekében, hogy megóvja ügyfeleit és segítse az átmeneti törlesztési nehézség időszakában.

Törlesztési kötelezettség módosításának lehetősége Hitelkártya termékre

A Budapest Bank egyedi megoldásokat dolgozott ki annak érdekében, hogy igényeihez, lehetőségeihez jobban igazodó törlesztési feltételeket biztosítson hitelkártyával rendelkező ügyfelei számára.

Hasznos dokumentumok